Posted by: adrian.mititelu | 14/06/2010

Site-ul adrianmititelu.ro a debutat în forţă cu o greşeală gramaticală!

Pe lângă faptul că am fost lipsit de idei şi am copiat în întregime ceea ce am spus la lansarea acestui blog (cu mici diferenţe, de nuanţă), în esenţă problema e aceeaşi. Cred că se poate observa uşor că sunt… Recunosc, am “Cultul Personalităţii”, dar nu despre asta voiam să vorbesc acum. Pe site mesajele voastre vor fi citite atent  şi triate de oamenii de nădejde ai clubului, aici însă putem discuta deschis despre orice problemă.

Îmi cer scuze pentru greşeala gramaticală de la finalul postului de întâmpinare. Normal ar fi trebuit să spun “voi încerca să fiu transparent la maximum”, nu la maxim, cum am scris pe site. Am aflat mai târziu că maxim este adjectiv, iar pentru substantive şi adverbe se foloseşte formula “MAXIMUM”.🙂


Responses

  1. esti senzational bai baiatule :)))))

    • SEN-ZA-TI-O-NAL!!

  2. Va ca@cati pe voi de ras ce blog are mititelu..Nu e nici o diferenţa intre fituica (editie.ro) si blogul lui.:))sunt acceptate doar mesajele pupincuriste.:))Ma intreb oare ce-o fi in capul lui cu acest blog?poate să contabilizeze numărul pupincuristilor:))Nu e sanatos la cap! Un om sanatos la cap nu ar face ce face el..mie personal imi place mult ideea sa primesc si critici…pfff

  3. VINDE-PLEACA! Ne-ai terminat analfabetule!

  4. Faceti si voi o socoteala:din 1045 din vizualizări doar 64 de comentarii au fost acceptate..boovene se apropie ziua ta!:))

  5. Ba, esti prost.

  6. idiotul de minciunelu a modificat pe site greseala gramaticala hahahahaha, cat de prost poate sa fie :))))

  7. Bravo adriene esti tare ca i-ai facut oferta incontinuare lui Iliev este bun bv forta stinta !!

  8. lasa-ne si dute de unde ai venit ai distrus un brend


Leave a Reply

Categories

