Posted by: adrian.mititelu | 15/06/2010

Discutam despre: noul director tehnic, noul presedinte si noul atacant!

Am revenit. Trei noutati in doua zile. Un record pentru cluburile din Liga I.

Sa le luam pe rand. 1 Tabarca director tehnic – stiu ca vor fi voci care vor contesta aceasta numire, dar va rog sa ma credeti: este un profesionist! Chiar daca nu a avut rezultate, a venit momentul sa antreneze un club mare precum Universitatea Craiova. De fapt, aici, portile sunt deschise pentru oricine. Suntem dispusi la experimente si la incercari.  Suntem dispusi la orice, numai sa anuntam si noi ceva oficial pentru a crea senzatia ca la acest club se lucreaza.  Asta e adevarul si am promis ca vi-l spun. Pe langa toate acestea Sandu Tabarca are si licenta PRO, deci ne mai trebuie un preparator fizic, fiindca voi antrena eu si veti vedea ca, de data aceasta, o voi face bine. Nu degeaba sunt si la facultate.

2. Revenirea lui Geolgau – asa cum probabil ati vazut 90 la suta din fostii jucatori ai Craiovei Maxima sunt impotriva mea. In afara de Beldeanu nu mai aveam pe nimeni sa-mi ia apararea. De cand am venit la acest club, Geolgau a fost singurul care oricand i-am zis sa vina a venit, iar cand i-am zis sa plece a plecat. Plus ca venirea lui in acest moment arata, bineinteles, ca la noi in club se lucreaza. Da senzatia de schimbare, si asta imi place la MAXIMUM.

3 . Atacantul Henri Antchouet – avem un nou atacant. A jucat cu N’jock pe care il stimez si pe care as fi vrut sa-l aduc iar la Craiova. Nu am putut. N’jock e batran, trebuie sa recunosc, e aproape de-o seama cu mine. Si daca tot n-am putut sa-l aduc pe N’jock l-am luat pe colegul lui. Am aflat azi cu stupoare ca a fost suspendat doi ani pentru consum de cocaina. N-am stiut. Daca stiam nu-l mai luam. Pai, de ce sa-l iau daca n-a mai jucat doi ani si mai e si un drogat. Plus ca nu e nici inalt, are putin peste 1,70.  De acest transfer raspunde Rosca care (cacofonia este intentionata) nu a fost in stare sa dea un search pe google sa vada ca am luat o petarda. Oricum, important e ca e negru si mie imi plac astia mai colorati, dau impresia ca avem o echipa asa…exotica, gen Chelsea. Una peste alta si aceasta mutare arata ca la club se lucreaza si ca in sezonul viitor sunt sanse mari sa ne batem pentru un loc de Europa League, daca nu chiar sa luam campionatul.

Va multumesc, Doamne Ajuta! Avem nevoie de ajutorul Tau mai mult ca oricand!

UPDATE

INCLUSIV! L-am transferat si pe Hotoboc de la Minerul Lupeni!!! Am mai reusit un transfer BOMBA!


Responses

  1. esti nebun :))))Senzatie, moare minciunelu!

  2. Nu cred ca acest director tehnic este de talia Universitatii, daca si Bistrita l-a dat afara… De ce tot faceti experimente pe aceasta echipa? De ce nu va impacati si colaborati cu fostele glorii ale Stiintei? Eu unul ca suporter m-am saturat de incertitudinile de la echipa: luam sau nu licenta, retrogradam sau nu, avem antrenor sau nu, dam jucatori sau nu…Care sunt conditiile pentru care v-ati intoarce in Craiova?Va rog sa ne spuneti si noua macar sa stim sa nu ne mai agitam degeaba.

  3. vorbim in detaliu la ora 12, inainte de toate cisteste bine toate posturile de pe acest blog. Vei intelege mai bine care este situatia.🙂

  4. va rog sa angajati profesionisti nu antrenori la mana a 7 a cu acesta echipa tehnica ar fi bine sa jucati la caracal ca in severin nu mai vrea nimeni sa veniti

  5. multumesc messi pentru sfaturi. Ai perfecta dreptate:)

  6. abia astept comentariile la mutarile de azi….

  7. ba da sunteti cei mai tari sa-mi bag picioarele :)))) Lesin aici de ras :)))

  8. domnule mititelu, felicitari si pentru noul antrenor cu portarii, mitica hotoboc… e baiat tanar, de viitor!😀

    • Multumesc – lupule cel rau – Hotoboc nu si-a spus ultimul cuvant in fotbalul romanesc. Am visat ca va ajunge mare in tricoul Craiovei. Numai “sobolanii” nu cred in sansa lui Hotoboc.

  9. buna ziua Domnule Adrian Mititelu.
    Va vreau pentru inceput sa va felicit pentru tot ce ati facut pentru aceasta echipa pe care daca imi amintesc bine atunci cind ati preluato nici nu era echipa, era un mare nume doar. Lasati-i in pace pe cei care va critica pt ca ei habar nu au citi bani si citi nervi trebuie consumati in fotbal. Aduceti-le aminte tuturor ca eram un club fara vreun jucator, staff tehnic, fara nimic. E greu sa faci o echipa la tara, dar in divizia A ….
    poate k unii sunt facuti doar sa critice, dar lasati cateii sa latre.
    Singurul lucru pe care am sa vi-l reprosez si sigur o sa-mi dati dreptate este acela ca aveti prea multa incredere in oameni si de multe ori ati gresit. Un sfat daca imi permiteti ar fi acela sa va ginditi de 1000 de ori inainte de a face ceva si sa nu mai ginditi cu sufletul in privinta oamenilor. Stiu ca o sa ma injure multi pentru ce am scris acum dar am scris doar adevarul. Poate o sa-mi raspundeti poate nu. Va doresc tot binele din lume si faceti-va treaba cum stiti mai bine.

    • Catalin. Multumesc pentru vorbele frumoase. Dar tu nu vezi unde au ajuns echipele care au promovat odata cu noi? Unirea Urziceni, CFR Cluj domina campionatul si noi ne batem la retrogradare. Am pierdut trenul performantei, asta e adevarul. Sper sa ma sustii in continuare, peste 10, 20 de ani vom reusi sa avem o echipa care sa nu mai tremure in fiecare an de frica retrogradarii. Doamne Ajuta!

  10. pai este exact ce spuneam. dumneavoastra ati gindit cu sufletul si atunci nu mai puteti lua cele mai bune decizii. Aia nu au mama nu au tata. Asta trebuie si aici. Puneti-i la treaba ca noi muncim in fiecare zi de dimineata pina seara si la sfirsit de luna luam 200 de euro si nu mai facem atitea figuri ca ei. Stoica ala de exemplu vedeti l-ati facut fotbalist la 80 de ani pe banii dumneavoastra si acum pleaca la steaua. Mare smecher. Vai de mama lui.
    Dumnezeu e sus si va va ajuta.
    Doamne ajuta!

  11. Bravo adriene esti tare ca i-ai facut oferta incontinuare lui Iliev este bun bv forta stinta !!

  12. Salutare adrian am 27 de ani . De acest cardoso ce se aude vine sa nu la craiova sau sunt aberatii ce se aude. Wobai sa recuperat ne putem pune speranta in el ?

  13. Am venit si la severin de am tipat pina am facut rasu in gat si Costea al mic dormea pe el se crede mare vedeta dar este nimc este mai tare Dina ca el credema fara sa te superi ?


Leave a Reply

Categories

