Posted by: adrian.mititelu | 16/06/2010

INCLUSIV! Sabau vine sa salveze Craiova!

Cele mai multe sanse pentru a prelua banca tehnica a Universitatii Craiova le are Ovidiu Sabau. Aceasta stire este postata in inclusivitate pe blogul meu pentru ca voi suporterii adevarati sa aflati direct de la sursa.

UPDATE: Alexandre Cardoso a fost imprumutat pentru un sezon. Stirea pe care voiam sa o anunt in INCLUSIVITATE a fost furata de Prosport. Niste nesimtiti.

P>S> (Cred ca putem spune ca acesta este primul transfer al acestei veri, nu?)


Responses

  1. “Inclusiv”🙂 asa cum banuiam, nu sunteti doar un extraordinar patron, presedinte, antrenor si maseur ci si un spirit cultivat si un om cu un deosebit simt al umorului! sunt sigur ca vom avea si in continuare rezultate pe masura inteligentei dvs! succese!

    • Multumesc – Lupule cel rau – in fata unui suporter ca tine imi scot palaria:)

      • Cu mare placere! Dar, sincer, eu unul as prefera sa va scoateti din cand in cand ochelarii!😛

  2. Sa de-a d-zeu sa vina Sabau.
    Un antrenor excelent.
    Imi placeti m-ai mult de cand nu m-ai apareti tota ziua la tv.
    Taceti si faceti nu bla ,bla,bla
    Bafta !

  3. MUIE MITITELUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!

  4. Ps
    Va rog ,va rog intoarcetiva la Craiova.
    Luptati cu mafia de acolo dar stati in Craiova.
    Nu inteleg cat era solomon erati acolo si acum cand au ramas trepadusii lui nu puteti lupta cu ei?
    Va doresc o zi buna!

  5. Sorine tu esti mai prost ca noaptea :)))

  6. Adrian nu bagati in seama mitocanii!!

  7. Domnule Mititelu poate o sa-mi raspundeti,macar aici.Acum 3 ani,la varsta de 17ani am trimis 2-3 mesaje pe site-ul clubului pt castiam ca acele mesaje se citesc,ca doar sunt de la suporteri.Am vrut sa stiu daca pot sa vin sa ma vada un antrenor,sa dau o proba de joc,daca eram bun ramaneam,daca nu,nu.Nu mi s-a dat nici un raspuns

  8. Bravo adriene esti tare ca i-ai facut oferta incontinuare lui Iliev este bun bv forta stinta !!

  9. multumesc cif. cati ani ai?

  10. Sorin ai 20 de ani? Nu pari:)

  11. Cardoso rezolvat.
    Respect !!!

  12. mie nu-mi place de pocait si unde mai pui ca are si licenta pro, e naspa frate. noua ne trebuie un nou guardiola gen mogo sau bitza sau cioroianu. hai ca se poate ce naiba tabarca a fost primul pas deci SE POATE. fortzaaaa

    p.s. genial blogul :))))))

  13. Eu chiar nu va inteleg,numai timpiti.
    Voua nimic nu va convine nimic nu va place numai contra sunteti.
    Daca sunteti jmecheri si multi cum pretindeti esiti dracului 2000 – 3000 in fata primariei strigati aparativa echipa sa-i concesioneze stadionul sa nu m-ai fie nevoit sa plece in alta parte.
    Dobitocilor voi nu sinteti in stare sa va strangeti 20 sa faceti ceva.
    Toata ziua pe Editie si primul cuvant este – NU – vreti sa vin eu din Bucuresti sa urlu nu pleca.
    Risilor autoritatile locale va alunga echipa si voi nu faceti nimic.
    Nu spun ca Adrian este genial dar a bagat bani in stadion nu puteti nega, a facut greseli mari dar nici voi nu il ajutati.
    Oare credeti voi ca n-ui dadea Clujul cel putin 1 mil euro pe Mihai Costea,Becali cel putin 4-5 mil pe Florin,Gaman,Dananae dar nu ia vindut barem asta apreciati RISILOR.
    Gata trageti linie luatio de la 0 aducetiva echipa acasa nu toata ziua pe forum cu NU in fata.
    Am crezut ca sunteti valoare dar sunteti ca sobolanii (are dreptate cind va spune asa) cand e sa faceti ceva va cacati pe voi de frica.
    Va dau un exemplu RISILOR ce inseamna galerie:
    Copos intirzia cu numirea lui Dinu Vama seara sau intilnit baietii sau dus peste Copos a doua zi prezentare Sumui si Dinu.
    Voi vai steaua vostra tot cu pleaca tot cu huo m-ai vine dracu sa bage bani la Craiova.
    Rusine !!!!

  14. sorin din bucuresti (gen adi de la valcea :)) ) dixit. totusi incearca sa mai treci si pe la scoala nenica sa inveti cum e cu cratima. din cate remarc pt tine e un mare mister modul in care se foloseste.

    expeditor: un tampit
    destinatar: un tampit si mai mare (+ analfabet din cate remarc)

    hai “ceau”

  15. Exact ce spuneam.
    Pe voi va intereseaza cum scriu eu ne ce spun eu.
    Risilor aduceti echipa acasa si pe urma comentati.

  16. Da,am 20.in ce sens nu par?ma rog,acum sunt cam”batran” pentru fotbal profesionist

    • totusi cred ca mai meriti sansa. Pe ce post joci?

  17. @ doareu – mersi pt. incurajari🙂

  18. @ sorin – “doareu” cam are dreptate🙂

  19. Desi mi-as dori sa spun ca ma descurc ca atacant,recunosc,ca sunt cam ratangiu.Fundas central si mai ales portar.N-am fost legitimat la nici un club dar am avut o tentativa la un antrenor.o sa va spun fata-n fata daca o sa pot vorbi cu dumneavoastra.Va multumesc

    • treci maine pe la club o sa vorbesc cu Tabarca sa dai o proba repede. Daca esti bun te luam si dau pe site stirea in inclusivitate.

  20. Salutare adrian am 27 de ani . De acest cardoso ce se aude vine sa nu la craiova sau sunt aberatii ce se aude. Wobai sa recuperat ne putem pune speranta in el ?

    • cif ai citit cu atentie toate posturile anterioare? daca nu, te rog, mai citeste odata si spune-mi ce parere ai, ok?

  21. zi mai concret la ce te referi ? anonymous

  22. te referi la cardoso ?

  23. Am venit si la severin de am tipat pina am facut rasu in gat si Costea al mic dormea pe el se crede mare vedeta dar este nimc este mai tare Dina ca el credema fara sa te superi ?

    • te cred, mai ales acum cand nu joaca🙂

  24. :)))

    vezi de asta sunt olteni buni ? nici dracu nu ii intrece !! forta stintaaaaaaaaaaaaa

  25. Ma aduceti intai un antrenor competent si apoi nush ce jucatori!!!!!! aceasta este retata succesului:-P

  26. Nu mor ,,LEII”cind vor …cainii.Sinteti prea sufletist si nu cred ca n’o sa reusiti.Lasati lingaii si trisorii,alegeti oameni cu caracter.

  27. DAI MINTEA OLTEANULUI CEA DE PE URMA SA VADA CEA FACUT<<<<MA REFER LA TOTI OLTENII….LUATI EXEMPL LA CFRCLUJ=VASLUI <U CLUJ=RAPID…TIMISOARA…VOI VA ADUNATI,,,,SA VA BATETI NU SA VA SUSTINETI ………DAR SANTETI ,,DESTEPTI'' SI PLIN DE CULTURA SI CIVILIZATIE….NU???EU ZIC CA SANTETI FARA CARACTER=FARA EDUCATIE(VATI MACELARIT INVESTITORII=TOTI NU NUMAI LA FOTBAL)FARA CIVILIZATIE……SI FARA …MINTE DA OLTENI<<>>VATI MANCAT INVESTITORUL=NU CONTEAZA NUMELE>>>SI ACUM VA DATI DE MOARTE CA VA CAZUT ECHIPA IN ….DESFINTARE…HALAL ZONA ASTA A OLTENIEI……VOI VA LAUDATI CU CE NU AVETI<>SI JUDECATA DREAPTA SI INTELEAPTA>>FAPTELE VA DEMASCA MINTEA CEA PROASTA>>>>>>>PE VOI NUMAI UN ARDELEAN VA MAI SCOATE DIN CACAT…ASA MURITI <.DAR CU CONVINGEREA CA SANTETI CU MINTEA LA VOI>>>>NUMAI UN ARDELEAN VA MAI SCOATE DIN CACAT ….UITATI-VA LA ARDELENI CARE VA DAU EXEMPLE CU FAPTELE LOR=LUCESCU=REDNIC=DORINEL MUNTEANU=ANDONE…DAR INTREBATIVA …..NU DACA VRETI VOI SA-I AVETI ….CI DACA VOR EI SA VA AJUTE<<<>>UN LUCRU VA SPUN DRAGI OLTENI CE FACETI VOI ESTE EGAL CU== >>>>CACAT SI IUBIRE>>>

  28. CACAT SI IUBIRE


Leave a Reply

Categories

