Posted by: adrian.mititelu | 17/06/2010

TRANSFER!!!


Responses

  1. sincer adrian nu stiu ce poate sa faca si hagi ? dar pina nu incercam nu vom sti nu corec ?? multa bafta fortaaaaa stintaaaaa !!!!!!!

    • nici eu nu stiu ce poate face, dar oricum face mai mult decat au facut altii, nu?

  2. Domnule Mititelu, cu ce antrenor sunteti in discutii avansate, putem fi siguri de un antrenor? Multumesc

  3. bre, fi atent, de la ce varsta se poate juca pentru o echipa in liga 1 ;;) ? .. adica eu am doar 14 ani dar nu mai am rabdare sa joc pentru “U”

    • In curand te transferam si pe tine stai linistit🙂

  4. Locul lui Hagi este la nationala! Avand in vedere istoria lui Hagi ca antrenor trebuie remarcat faptul ca ii plac tinerii si chiar promoveaza cat mai mult tinerii! Din acest punct de vedere Hagi mi se pare un antrenor ideal la ora actuala la Craiova! Legat de Gargorov cred ca era necesar un jucator de nr 10 la mijloc, un playmaker. Apararea cu cardoso si iliev mi se pare cel mai bun lucru pe care l-ati facut comparativ cu sezonul trecut! Sa avem bafta!!!


Leave a Reply

Categories

