Posted by: adrian.mititelu | 19/06/2010

BOMBA!!! Ologu si Jakie Nicolae morti de beti la ruleta!!!

Unul din suporteri sustine ca zilele trecute cei doi jucatori ai Universitatii au fost la ruleta unde dupa ce au consumat mai multe pahare de alcool au inceput sa parieze. Ambii au pierdut cate 20 de miloane, 2.000 de lei noi, dupa care s-au gandit sa plece acasa. Problemele nu s-au terminat aici. Cei doi nu au mai avut nici bani de taxi dupa ce au trecut pe la Cazino si au fost nevoiti sa astepte primul tramvai.
Dupa aceasta aventura, Ologu si Jakie au toate sansele sa prinda prima echipa, mai ales ca patronul are incredere ca in urmatorii 20 de ani ar putea ajunge si in vizorul selectionerului (care va fi la timpul respectiv).
Le uram si noi, “Multa bafta si un calduros La Multi Ani!”

PS: Asteptam cat mai multe detalii de la fani, despre astfel de incidente!


Responses

  1. niste idioti

  2. ce aveti mah cu ei….ca ei e fotbalisti…..nea adi nu ziceai tu ca olugu e peste radut:))) e campion la sticlism viteza si halbere:))

  3. rai si invidiosi ca intodeauna! asta este dovada ca sunt bine platiti si fac ce vor cu banii lor. Uite, eu de ce nu sunt invidios, ca inca mai am cateva zeci de milioane restanta la intretinere si nu ma plang. Poate vede si sefu mesaju asta si mai imi da din restante, dar sa nu afle ceilalti ca data trecuta…Saru’manaaaa!

  4. Si voi ati fi baut cu ei, dar la voi este mullt praf ca are grija Boc si cu chioru grija ca sa nu aveti bani !!! Poate au si ei soarta polonezilor sa cada cu avionu :))))

    • eu v-am spus doar adevarul! De maine iau masuri: in cantonament cu ei sau la echipa a II-a :)))

  5. nea adi lasa-i sa bea ca e baieti buni saracii de ei :))

  6. Nu este adevarat nea Adi ce dracu faci? Copii nostri nu beau nicodata nici alex pitzurca nu era rupt de beat sapt trecuta sambata la lautari la niagara….NU!!!
    Restul sunt speculatii ale presei aservite la magaru si netoiu….LA MULTI ANI aurica cat mai multi!!!!

    • Valde mersi, era sa pedepsesc baietii nevinovati! Cat despre Alex a baut ca a semant tas-o cu Steaua si pe el nu-l ia :))

  7. FORZA oitza barsana na ca l-am suflat si pe cardosso!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  8. un sobolan si Cardoso asta si eu care speram sa luam campionatul cu el! N-am avut o suta de mii si gata Condescu ala sa-l dea la Steaua. Un nesimtit!

  9. Bai rosca tu sa taci, ca piti este la stoaia sa se achite nea adi de datorii fata de de nea Gigi cand te a adus acasa si acum ai birou frumos nu ca mine sa stau prin holuri

    • Spanule nu te mai certa cu Rosca pe blogul meu ca ne vede lumea.
      P.S.Rosca e lingau gratis, pentru palmares, ia intreaba-l de cand nu si-a mai luat banii :)))

  10. saru’mana nea Adi! stiam ca nu ma lasi

  11. Banii trebuie sa primesc si deaia?
    pai si acu spui mai nea Adi…

  12. Domnule Adrian, spinu este un impostor, eu sunt servitorul dumneavoastra adevarat. Vreau sa ma scuzati ca nu am mai dat pe la redactie de cateva zile, dar am fost in doliu de cand am auzit ca Stuparu s-a lasat de jurnalism si acu nu mai am nici un ideal in viata.

    Si va mai rog odata, ca se pare ca ati uitat…O PERISOARA IN PLUS LA CIORBA!! ca e recesiune si urla foamea-n mine, ca sirenele in Iugoslavia.

    • Spanule tot timpu m-ai sustinut, pentru asta ai o ciorba intreaga din partea mea

      • Sa traiti stapane!! Mititelu!! Adi Mititelu!! Mititelu!! Adi Mititelu!!


Leave a Reply

Categories

