Posted by: adrian.mititelu | 24/06/2010

Nuuu, vă rog, e Proprietatea mea!

Astăzi am împlinit zece zile de la lansarea blogului. Tot astăzi am trecut de cifra de 10.000 de vizitatori, semn că acest blog este pe inimile suporterilor. Spre deosebire de proprietarul clubului Universitatea Craiova,  eu sunt proprietarul speranţelor voastre de mai bine şi spre deosebire de el eu nu am datorii, nu vând şi nici nu închiriez. O fi un avantaj? Nu stiu. Adevarul este ca proprietarul clubului este un proprietar care nu-şi plateşte taxele şi impozitele pe proprietate, care vrea să-şi sporească averea din banii altora, să se laude cu proprietatea sa şi să  dispună de ea aşa cum îi coace lui mintea. Pentru el proprietatea clubului Universitatea Craiova nu este diferită de cea asupra unei jucării. O jucărie pe care vrea să i-o întreţină alţii, iar el doar să se joace cu ea ca un copilaş fără minte. Ei bine, a venit vremea când cineva trebuie să-i dea peste mânuţe acestui copil teribil şi să-i spună răspicat : “Jos labele de pe Ştiinţa, asta nu e jucăria ta!”


Responses

  1. craiovasport.blogspot.com

    intra aici nea adi sa vezi ce zice de matale acesti dujmani rauvoitori neaveniti care vrea sa te distruga si sa iti ia echipa ca sa iti faca rau.

  2. Adrian este adevarat ca vine David Lopes la noi sau este vrajeala de astora de la prosport ce bine ar fi sa fie adevarat forta stintaaaaaaaaa !!!!!


Leave a Reply

Categories

