Posted by: adrian.mititelu | 13/07/2010

AM REVENIT!

(In forta si mai suparat ca niciodata)

Pentru ca perioada de pregatire s-a terminat, am decis sa reiau discutiile constructive pentru linistea echipei. Va anunt din start ca nu voi tolera decat comentariile in favoarea mea, asa cum v-am obisnuit in ultimul timp. Cei care au alte pareri sa si le tina pentru ei, eu stiu mai bine ce e de facut de asta am si ajuns in halul in care suntem. Mai bine ca mine la distrus mituri si simboluri nu se pricepe nimeni.

Am vazut zilele trecute ca gsp a scris un reportaj despre Solomon. Nu-mi venea sa cred ca m-a facut sifon!

P.S.1. “Dorel va juca 100 la 100 la Steaua. Bafta Dorele!”

P.S.2. “Voi raspunde la mesaje cu Caps Lock si scris cu culoarea albastra (uneori si rosu, culorile echipei …)”


Responses

  1. Bravo nea adi! Noi pe tine te iubim ca ca tine nu gasim :)))

  2. MULTUMESC! AI INTELES PERFECT CUM STA TREABA!

  3. Te rog sa nu il mai aduci inapoi pe saracu ala de Stoica dar nici sa il ia ciobanu ala transpirat moca cu STINA PINA LA MOARTE !!!!!!!!

  4. nu-l mai aduc🙂 Nici nu pot si o sa-l ia si gratis😦

  5. Ba Nea ai bine ca iti revenisi ca ma supara un junghi la picior de cand aterizara astia din austria .Si ploua rau .imizice un pandar de la Stadion ca cica unul de e la matale sef veni la stadion sa filmeze o emisiune de plante etnobotanice. unul sorica sclav sef la matale .da cica pleca cu doua scaune si ieri cica a filmat si aplecat cu doua scaune de plastic cu el..nea adi fa si mata echipa la pitesti ca e mai bine aci

    • pai strange scaunele pentru ca, poate nu stiai, construim in cativa ani un nou stadion. Unu cam pe sfertul unuia din alea de la Cluj, ca aia ai draq or sa aiba doua si tari rau, da au bagat si bani da-i draq …


Leave a Reply

Categories

