Posted by: adrian.mititelu | 14/07/2010

Comunicat oficial şi inclusiv!

Prieteni. Azi v-aţi dat seama de ce am mutat echipa la Severin şi de ce am tot susţinut că nu vom juca în sezonul viitor la Craiova. Am făcut-o pentru că doream să vă întorc pe voi contra Primăriei şi pentru că folosindu-mă de voi să pun condiţii. Nu sunt aberante, “doar un euro pe lună”. Am folosit în această strategie şi problema “voturilor” pentru că voi suporterii sunteţi masa mea de manevră. Eu pot pune presiune pe autorităţi dacă voi mă susţineţi. O chirie fără bani, un ajutor viitor la buget, nişte bani din drepturile tv, câţiva sponsori pentru mâncare şi alte consumabile şi aşa reuşim să ţinem echipa în Liga I.  “Avem în spate sute de mii de oameni”, asta visez ! Ştiu că nu o să am nici măcar jumătate de stadion, mai ales după ce vom da piept cu granzii Ligii I, cu echipele cu loturi puternice şi cu … Nu vă temeţi! Îl luăm şi pe Ciucă. Care Ciucă? Ăla pe care l-am alungat de la Universitatea că nu era bun. O să vedeţi ce super-jucător a devenit. Aveţi încredere jucăm cu CFR Cluj , cu Steaua ….o sa intrăm cu 200 de km la oră, cu 300, cu 400, cu viteza luminii


Responses

  1. nu te opri

  2. Adi da-mi si mie un loc de munca ??

  3. ADI CE ESTE TINE 7,8 MIL PE DREPETE .NU MAI SUPORT TARA ASTA DE RAHAT CAND VAD CUM SOBOLANIIII ASTAI MULG LA TARA CA PE O VACA !!!!


Leave a Reply

Categories

