Posted by: adrian.mititelu | 25/07/2010

Comunicat Oficial

Am luat un puncttttt!

Se poate deci, sa nu fim mereu ciuca batailor. Chiar daca l-am adus pe Ciuca la echipa :)) Glumeam. Sunt fericit. Am realizatr o performanta remarcabila, in fata CFR-ului. Sunt atat de bucuros, abia pot sa vorbesc.

“Daca Tudor nunejecmanea puteam lua totate puncctele, daar na, staa ie! Bunsi un punct, infinal! Proiectul meu daroadeeeeeeeeeeeeeeeeee. Ajucat bbuine ssi Costea, PrepePrepelita sicu Lung, hotia de laferefeshi albitrajeleiar ne-a furat! Aaa, mai avemmeciu delacu Steaua, darvaspun canu pierdem!


Responses

  1. Adi pe la cum joaca STINTAA credema ca ne pisam pe toti martoriiii de la steau ai incredere in mine FORTAAA STINTAAA!!!!!!! ANUL ASTA PE 5 TERMINAM JURRR DACA JUCAM ASA VA IUBESC

  2. breavo baieti felicitari pentru jocul cu.
    cfr. si cred ca daca insistam mai mult luam cele 3 puncte.
    dar e bine si asa.
    si totusi ne trebuie un atacant de careu.
    felicitari si pentru dumaneavoastra domanule mititelu pentru motivatia care lati dat jucatorilor.
    si sper din tot sufletu sai sai motivati si mai mult
    sa juace la adevarata valoare a lor .
    si sicur avem un cuvant in acest campionat .
    da -ca rausiti sai motivati tot campionatul
    sicur terminam pe primele 3.4.si dece nu si locul mult dorit. 1. MOTIVATIA SI AMBITIA .

  3. Domnule Mititelu sper ca v-a placut atmosfera de pe stadion pe care eu cu prietenii mei am incercat sa o facem cat mai frumoasa dar nu de la galerie ci tot din tribuna a doua . ceea ce vroiam sa va intreb credeti ca ar merge facuta o coregrafie frumoasa la tribuna a doua la meciul cu timisoara pentru a arata ca suntem si noi acolo nu trebuie sa fim la craiova. nu e vorba de banii pentru ca nu ne trebuie bani dar vreau sa aflu daca vom fii lasati sa o facem in stadion . Va astept cu raspunsul prin mail la adresa mea . va multumesc si as mai dori sa aflu daca se pot ajunge la meciul cu steaua cu ceba organizat. va urez o saptamana cat mai buna

  4. cei mai prosti oameni din romania – va spun MUIE MUIE MUIE

  5. Mititelu ai ajuns ultimul om in Craiova. Cat crezi ca o sa mai lungesti boala? Vinde nene clubul, jucatori si incepi cand o sa ai bani. Nu vezi ca te disturgi? Nu mai merge cu terenurile alea! Daca eu iti zic sa vinzi crezi ca sunt din tabara dusmanilor tai? Priveste in jurul tau cati oameni sunt bogati si fac bani si acum pe timp de criza. Tu deja ai intrat in foame! Nu esti om de afaceri! Oamenii de afaceri produc ceva. Tu ai un club de fotbal si un ziar care iti toaca banii. Terenurile sunt sursa de investitii nu de tocat banii! Trezeste-te in al 12-lea ceas!

  6. Mititele, vad ca esti certat cu toti…inclusiv cu limba romana. Ramai la rroma! Poate o stapanesti mai bine. No heatfeelling !

  7. jur ca am plans aseara fmmm in gura de stelisti fomisti si blaturile de le fac ei

  8. d.Mititelu nu renuntati,asta si vor javrele din fotbalul romanesc.Si-au batut joc de milioane de oameni,de munca unor baieti care isi dau sufletul pe teren…Sa dea Dumnezeu sa le-o intoarca cat mai repede.Tatal ciobanilor sa isi dea seama ca s-a bucurat pe munca altora si sa nu mai castige nimic pana nu-si va cere iertare in genunchi…Toate personalitatile fotbalistice au spus ca a fost viciere de rezultat,dar altii raman cu punctele si gloria.Pana la urma s-a vazut cine a fost mai buna,Steaua a fost de tot cacatu*.Sa dea Dumnezeu ca la sfarsit sa fim pe un superloc incat sa putem sa uitam nenorocirea asta !

  9. CONVERSATIA DINTR AVRAM SI ONICAS LA STEAUA – CRAIOVA: Onicaş: Mariuse, m-auzi? Avram: Da. Onicaş: Eu te-aud cam greu, băgami-aş ****-n ele de tribune pline. Avram: Încearcă să stai pe loc cînd vorbeşti. Onicaş: OK. Avram: *****, uită-te puţin după mine! Onicaş: Mă uit. Avram: Alerg sexi? Onicaş: Da, mă. Altfel de ce dracu te deleagă ăştia? Avram: Tengură. Onicaş: Glumă, frate! Fii atent acolo-n tuşă. Avram: Mda, am validat golu, Steaua e praf. Ce facem? Ai vorbit cu tata? Onicaş: Da, stai liniştit, n-ai tu treabă. Doar mută jocu pe partea mea. Avram: OK. Onicaş: Mausicăăă. Mausică pua mică. Avram: Zi! Onicaş: Să nu uiţi iar să-mi dai banul. Avram: Păi n-ai zis mă că ai vorbit cu tata? Onicaş: Nu ăia mă, p-ăla care-ai dat cu el la centru. Avram: Avar mai eşti, să-mi bag picioarele! Onicaş: Ce vrei, frate, mai am puţin şi mă las. Avram: Bine Ioane, da vezi că te-ai poziţionat greşit! Onicaş: Ha!? Nu-s pe linie cu ei? Avram: Bă, eşti pe linie cu camera! Onicaş: Păi şi? Avram: Păi şi nu mă văd, în plm! Onicaş: A, OK. Avram: Vezi c-a scăpat Costeaaaaa Onicaş: Stai calm, sînt cu ochii pe el! Avram: GOL, Să-mi bag ****, GOL, ridică steagu! Ridică steaguuu! Ridicăăăăăă steaguuuuuuuuuuuuuu!!! Onica� �: L-am ridicat, mă, relax. Avram: Aşa! Să moara mama, tremur tot. Onicaş: LOL. N-ai calmu lu ta-to. Trebuie să mai lucrezi. Avram: Costea morţilor mă-sii. P-ăsta nu-l mai las să intre-n careu. Onicaş: Nu-l mai lăsa nici sa tragă. Avram: Hai ca e bine, Steaua-şi revine. Presează. Onicaş: Da` să vezi tu ce ne presează pe noi ăştia la TV! Avram: Este, măăăăăăăăă! 1-1. Mai e un pic. Onicaş: Da. Mai urlă niţel la Dănănae şi dă-i un cartonaş lu Ciucă! Avram: S-a făcut. Auzi, ţie ti-au mărit rata la bancă? Onicaş: Da, d-aia vreau să scap de ei. Costea, Costea, Costea, opreşte atacu Avram: Aide mineee, ce ma enerveaza ăstaaa Onicaş: Şi pe mine, e oltean căpos. Avram: Bine, măăăăă! 2-1. Vezi că iar stai pe linie cu camera! Onicaş: Gata, gata, scuze. Avram: E OK. Mi-a făcut tata cu mîna. Onicaş: E mare bossu! Avram: Hai că-n 5 minute fluier sfîrşitul. Onicaş: Cum vrei, io mi-am făcut treaba. Eşti curat ca Axionu! Avram: Da, frate! Mersi, te pup!

    • Spinule nu mai cometa ca puti! Nemernicule! Jurnal de criza este jurnal de prostie! Te bagi in seama, dar esti zero barat. Tu distrugi ziare dar si sefii tai sunt mai prosti ca noaptea ca te tin!

  10. Spanule, dumneata esti putin cam prost. Ce treaba are tipografia cu tezapa lui mititelu de vreo 50 de mii de euro pentru salarii. Tu aberezi? Esti nebun???? Nu mai ai tiraj nici sa aprinzi focul cu ziarul “tau” si tu inventezi milioane de euro pe tipografie. Mititelu stie ce debitezi? Daca avea milioanele ale tragea o basina si isi luau sclavii aia banii. Cei care au ramas acolo si cei adusi de tine sunt chiar prosti. Cum cred ei ca o sa isi ia banii? Soferii nu sunt platiti ca sunt in somaj. Inspectoratul de munca stie de asta? O sa le dati la ambitie pana la urma, peste vreo 7-8 luni, dar tu si cu Mititelu nu mai sunteti oameni in orasul asta. Cine te respecta ba imbecilule? Bai muribundule, stie tot orasul ca ai venit la Mititelu ca mureai de foame si tu ai distrus redactia… Editie Speciala era un nume, sponsor oficial la Universitatii, acum este o gluma proasta!!! Cum poti scrie Editie Speciala pe tricourile fotbalistilor? Ii intreb pe fotbalisti cum se uita ei pe tricou stiind ca cei care au tinut acel nume au fost umiliti luni de zile, ca patronul le-a furat banii, ca si ei sunt in aceeasi situatie, dar multi nu au ce face si asteapta sa fie vanduti sa scape de cosmar. Banuiesc ca cineva te-a infiltrat acolo sa distrugi Editie Speciala. E umilitor sa vezi Editie Speciala facuta in disperare de Vicentiu Neagoe, Mitu… si neamuri de ale voastre vrajiti si prostiti. Tu chiar crezi ca o sa mai vanda Mititelu pamant sa iti dea tie salarii? Pai cat are datorii tu stii? Chiar crezi ca stii? Bai ambitiosule, eu ma bucur pentru tine ca stiu ce o sa urmeze! Cand vei pleca de acolo cine o sa te mai bage in seama? Poti sa iti tii jurnalul tau de crize la spital, damblagitule, ca poti sa fii pe primul loc pe trafic.ro ca nu vine nici dracu la tine cu publicitate serioasa. Si nu mai apasa F5 ca blochezi rds-ul.

  11. Ma gandeam ca ati putea emite niste timbre filatelice cu echipa noastra,de exemplu,cu anul infiintarii,50 de ani de la infiintare ,emblema clubului,stadionul ION OBLEMENCO,mari jucatori ai Craiovei(Balaci,Camataru,Cartu,Crisan,Oblemenco,etc)trofeele si alte chestii.cred ca asa am putea ajuta echipa.Doamne ajuta!


Leave a Reply

Categories

