Posted by: adrian.mititelu | 11/05/2011

Spovedania a mea

Îmi cer scuze  retrogradat echipa pentru a doua oară. Toţi suporterii ştie că eu din suflet de suporter, am mai facut şi greşeli, de ce să nu recunosc, dar lumea când ma plimb pe strada ma ia în braţe şi mă pupă că ca mine patron nu mai găsiţi. În afară de ăia care dă cu torţe dupămine şi mă înjură şi noaptea în somn, în rest toţi oltenii mă iubesc. Ei ştiu adevărul…Mafia m-a dovedit. Prima dată, recunosc, am retrogradat-o eu pe Ştiinţa, că nu aveam cum să iau echipa în Liga I, aşa din Liga II-a era şi mai ieftină şi mai competitivă. Acum am retrogradat-o din nou, ştiam de astă-iarnă, de când a plecat Piţi  că o să retrogradez, că dacă Piţi nu mi-a mai lăsat niciun ban în cont cu ce să plătesc datoriile. Vă spun cu mâna pe inimă, aplicăm aceeaşi tactică ca în 2005. Retrogradez echipa, plătesc datoriile din banii care i-oi mai lua pe jucatori şi facem alta nouă, cu tineri. Peste cinci ani, vă jur că ne batem la campionat şi o să uitaţi că mi-am bătut joc de voi! Facem şi un stadion nou Arena Leilor, investesc în el vreo 2-3 milioane şi vă promit un trofeu în următorii 5, maxim 6 ani.

Vă iubesc oltenii mei!

Al vostru in vecii vecilor patron al Universităţii Craiova, io Mititelu Adrian.


Responses

  1. Ba Adriane laso9 dracu de vrajeala ca la anu facem dregem tot acolo vom fii pe locul 13 sau 14. Tu nu esti constient ca astia te vor toca de viu cand vei revenii iar in liga 1 ,eu te intreb ce vor mai face eiii cui ii vor mai da amenziii daca noi retrogradam ??tare curios sunt . Nu stiu dec dar nu cred ca vei castiga cu piturca si toate celelalte razboaie care le ai cu astia , ar fi bine dar nu cred si atat cat vafi MITICA SI SANDU nu vom avea nici o performanta si bine inteles si vina ta este sti tui dece !! FORTAAA U CRAIOVA !!!!

  2. Domnule Mititelu ati facut greseli dar si lurcuri bune pentru craiova ,sper ca in viitor sa nu se mai repete(cum este si vorba olteneasca fotbalul din greseli se invata) orice bine incepe cu un rau ,pentru mine este greu sa vad Craiova in situatia asta,nu ma ajutat Dumneszeu dar puteam fi si eu unul din jucatorii craiovei asa a fost sa fie. stiu k iubiti craiova dar uneori este bine sa mai ascultati si sfaturile altora care va vor fi de folos.

  3. Arena leilor ??? pffff mi-a trecut fiori prin inimia ..Adrianeee te lupti cu morile de vant, ai foarte mare dreptate dar mi-e greu sa cred ca vei castiga razboiul cu acesti mafioti ai fotbalului romanesc . mai spune-ne ceva , despre noile dezvaluiri k n-ai mai zis nimika de mult timp si toti suporteri asteapta de la tine o veste ! sper din totata inima mea de oltean (cu toate ca nu locuiesc in craiova ) ca stiinta sa revina. si in liga 10-a dar sa fie acea STIINTA pe cre-o iubim cu toti !!! FOTZA UNIVERSITATEA CRAIOVA , CU TINE PANA LA MOARTE !!!

  4. Daca blogul acesta chiar e al cui scrie
    atunci : multamiri multe ca tineti “sus”
    ceva din stema veche a Olteniei – leul cu
    sabia si fata intoarsa … la est de Olt –
    cum scrie si pe Wikipedia e catre locul de unde au navalit mereu “paganii” si
    “ast-o fu blazonu acelu dintaiu capeteniu di la tara dantre Munti-Olt-Dunavu” si se cade un respect …
    Daca blogu’ e la misto va rog stergeti-ma


Leave a Reply

Categories

